تفسیر آهنگ بدعت





رپام

رپام
















تفسیر آهنگ بدعت

در آغاز آهنگ میگه اینا بدعته میکنم من بیعت در این جا منظور اینه که این زنجیر زنی ها و .. بدعته و من بیعت میکنم با تو که در این جا منظور امام هستش و میگه بعدم هیعت میرم آره ایول در این جا منظور اینه که من به هیعت میرم بهعشق امام و در ادامه میگه نه واسه زید بازی میرم واسه عشقایی که هنوز از اون موقع مونده توی ذهنم منظور اینه که میگه من واسه زید بازی به هیعت نمیرم بلکه به عشق امام هایی میرم که از کودکی دوستشون دارم

و در ادامه میگه من میکشه عشقم درس اخلاق می دی انگار امشب در این جا منظور اینه که میگه اگه خدای نکرده این کارم بکنم یعنی واسه زید بازی برم به خودم مربوطه و به طو ربطی نداره درس اخلاقات بخوره توی سرت و در ادامه میگه یک دم داد میزنم میگی سه بار اشتک اینجا منظور اون لحظه ای هست که واسه ی این که یه سوال بپرسیم خودمون رو جر میدیم بعد عین گوساله میره عقب میگه همهمه نداریم که د ر این جا اشتک همون همهمه هستش

و در ادامه میگه یک خر تو مدرسه است به خا که اون تویی رسوایی تا این حد دیگه هست ذلت در این جا منظور مصراع یک واضحه یعنی تو خیلی خری و در مصراع دو رسوایی که میگه منظور اون جاست که با رضا وند کل انداخته بودند و رضاوند گفت من معلم فقهم و اینجور چیزا

در ادامه میگه بهت میگم نصفت زیر زمینه بعد میزنی تو ریشخند پیله ندیده در این جا منظور از مصراع اول اینه که تو توی کل هیچی نیستی پس الکی قپی نیا و در مصراع دوم هم منظورش همینه

و در ادامه میگه پس لبخندمو نگاه نگاه تعجب نکن پسر وقتی من نیستم تعصب نکن در اینجا منظور اینه که تو یه ابلهی و جواب ابلهان خاموشیست و من بالبخندم جوابتو میدم و وقتی که من غیبت میکنم واسه چی دیگ تعصبی توت نیست که این همون کتک اول سال که به علت این که اسمم تو بد ها بود خوردم و من اولین و آخرین نفر بودم ههه ههه ههه

و در ادامه میگه بد رفتاری کنی تو با من طرفی کج رفتاری کنی تو واسم هدفی در این جا من رو توصیف میکنه موقعی که مبصر شدم و کلاس رو به حالت خوبی رسوندم حالا این مهم نیست

و در ادامه میگه چون من میام جلو تو وایمیسم لنگم سیاس ولو شو آرتیسم در اینجا منظور اینه که میگه یعنی من نمیذارم هر روز بگن 3/1 بده خرابه این جور چیزا و لنگم رو بهشون نشون میدم که کنایه از اینه که ضایع شون میکنم

و در ادامه میگه اسفندیار آقای ساندیس نه همه میترسن ازم حتی زامبیش هم در اینجا اسفندیار همون اسفندیار شاهنامه که رستم به ساندیس تشبیه شده و من میگم من از همه گنده ترم حتی یه مرده متحرک از من میترسه

و در ادامه میگه ازم فراریه باهام بیعت کن این چه کاریه در این جا مفعول ازم فراریه در حقیقت همون زامبی هستش و میگه من به زامبی دستور میدم باهام بیعت کنه (کریمی) تو که چیزی نیستی

میگه باهام هی چت کن اگه سواریه در اینجا منظور اینه که باهام حرف بزن شاید خر بشم ببخشمت سواریه همون خر هستش

و در ادامه میگه ببینی هیکل تو اه میندازی واسم یک جنگ تو در اینجا میگه من خیلی قویم که برای شکست من که یک نفرم تو باید یک لشکر جمع کنی و به جنگ من بیای

در ادامه میگه پس ای مرد تو نگاه کن به من چون من اومدم شکلتو عوض کنم در اینجا من ظور اینه که واسه کتک خوردن از من حاضر شو که میخوام بد جور بزنمت

و در ادامه میگه در عوض خودم میشینم و قاه قاه بعد میخندم در این جا منظور اینه که بعد از این که تو رو زدم به قیافت میخندم

و در ادامه میگه من برنده ام باهات شرط میبندم که معنیش واضحه

در ادامه میگه من اهل تهرونم و بد قول نیستم سد مهمون نمیشم و از هول نیستم در این جا منظور اینه میگه من اهل تهرونم و تهرونی ها بد قول و بدذات نیستم و مثل یزیدی ها سد راهت نمیشم 

و در ادامه میگه رنگ میمون و دیدی ؟ تو کم کن ریسک بعد در اینجا منظور اینه که قیافهتو شبیه میمونه اگه میخوای باهات دوست بشم اول قیافت رو درست کن

و در ادامه میگه بهم خبر بده من سر قول می ایستم منظورش واضحه


ایول به بچه هایی که تا آخرشو خوندن و با ما همراه شدند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط امیر تیزرو در پنج شنبه 19 ارديبهشت 1392برچسب:,

و ساعت 17:24

درباره ی ما

به وبلاگ من خوش امدید

تفسیر

متن

دانلود

بهترین ها

تمام نشده ها

امیر تیزرو

»تعداد بازديدها:

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 16
بازدید کل : 14424
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

پاتوق دختر پسرا